Friday, 7 November 2008

Oral Communication Test

Today's the day for the oral test!

As for how I felt about how it went... I guess it's acceptable?

I screwed up at quite a few places, but overall, I guess I somehow managed to scrape it through in the end.

今日、オーラルテストだった。

えっと、どうだったかな?まあまあな程度かな?

間違えたこともあるし、できはこともあるし、どうかなるだろう。

No comments: